ISO/IEC 20000-1 – Upravljanje IT uslugama

Razviti i poboljšati procese za dizajn, izradu, isporuku, podršku i upravljanje IT uslugama.

Certifikacija vašeg sustava upravljanja IT uslugama pokazuje sposobnost pružanja učinkovitih usluga koje se odnose na upravljanje konfiguracijom i upravljanje promjenama, a procesi pokrivaju upravljanje incidentima i problemima.

U svijetu koji je sve više vođen tehnologijom, sposobnost pružanja IT usluga interno i eksterno i rješavanja problema daje tvrtkama konkurentsku prednost na nacionalnim i međunarodnim tržištima.
ISO 20000-1 pruža okvir i sustavni pristup planiranju, implementaciji, radu, pregledu, održavanju i poboljšanju sustava upravljanja IT uslugama.

Što je ISO/IEC 20000-1

ISO/IEC 20000-1 je najpriznatija međunarodna norma za sustave upravljanja IT uslugama. Trenutno je u svojoj trećoj iteraciji (2018.). Priroda ISO/IEC 20000-1 omogućuje njegovu primjenu na cijeli niz poslovnih sektora, opsega i aktivnosti. Može se ograničiti u opsegu na definirana područja organizacije ili proširiti na sve interne aktivnosti i potrebe korisnika.

  • Pomaže organizacijama uspostaviti politiku i ciljeve upravljanja uslugama i razumijeti kako se značajnim aspektima može upravljati, implementirati potrebne kontrole i postaviti jasne ciljeve za poboljšanje pružanja IT usluga.
  • Omogućuje organizaciji da upravlja svojom obvezom usklađenosti s primjenjivim zakonima i zahtjevima te drugim obvezama dionika, te redovito provjeravati status usklađenosti. To omogućuje kontinuirano poboljšanje sustava upravljanja kako bi se poboljšala njegova učinkovitost.
ISO 20000-1 osmišljen je tako da bude kompatibilan i usklađen s drugim priznatim standardima sustava upravljanja, uključujući ISO 9001. Stoga je idealan za integraciju u postojeće sustave i procese upravljanja.

Prednosti stjecanja certifikata

Potencijalne prednosti ISO 20000-1 su brojne, ali najznačajnije i opipljive su da standard omogućuje vašoj organizaciji:

  • Izgraditi i upravljati IT sustavom upravljanja unutar dobro definiranog i jasnog okvira, koji je istovremeno fleksibilan prema vašim poslovnim potrebama i očekivanjima.
  • Smanjiti ranjivost na organizacijski rizik, posebno na kibernetičke prijetnje.
  • Ispuniti ugovorne zahtjeve.
  • Povećati povjerenje i zadovoljstvo potrošača i poduzeća za ponuđene IT usluge.
  • Osigurati besprijekoran rad bez internih i eksternih problema.

Početak rada

Kako biste dobili certifikat, morate implementirati učinkovit sustav upravljanja IT uslugama koji je u skladu sa zahtjevima standarda.
DNV je akreditirano certifikacijsko tijelo treće strane i može vam pomoći tijekom cijelog putovanja s odgovarajućom obukom i certificiranjem.

Saznajte više o tome kako započeti na putu do certifikacije.

Više informacija

Edukacije

Edukacije

Odgovarajući uvid u aktivnom okruženju za učenje